Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente

Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente Sursa poza si informatii: Economica.net

Un videoclip postat recent pe canalul de YouTube al lui Răducu P Drum ne aduce imagini proaspete de pe șantierul secțiunii 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, unde lucrările se apropie de finalizare. Cu comparații clar evidențiate față de situația de acum două săptămâni, clipul arată progresul impresionant realizat în această perioadă.

Ultima porțiune de 14,57 km în curs de finalizare

Acesta este anunțul făcut de Sorin Grindeanu, ministrul interimar al Transporturilor, la data de 21 mai. Primii kilometri ai acestei porțiuni sunt acum pregătiți pentru inaugurarea așteptată să aibă loc în iunie. CNAIR, prin directorul său general Cristian Pistol, a confirmat de asemenea că secțiunea va aduce o îmbunătățire semnificativă pentru circulația între București și Curtea de Argeș, pe un traseu de aproximativ 140 km.

Lucrări finale înainte de deschiderea traficului

În segmentul dintre Băiculești și Curtea de Argeș, compania italiană WeBuild, bine organizată și eficientă, îndeplinește ultimele sarcini necesare. Aceste lucrări includ conectarea cu DN73C, instalarea de parapete, trasarea marcajelor rutiere, montarea semnalizării verticale și integrarea sistemelor ITS.

Cu o pre-recepție deja începută de CNAIR pentru tronsonul Băiculești – Curtea de Argeș, Irinel Ionel Scrioșteanu, secretarul de stat în Transporturi, a subliniat că acest lot va marca prima deschidere de autostradă în România în 2025. În plus, o parte semnificativă a secțiunii, circa 15,7 km între Bascov și nodul rutier Băiculești, este deja accesibilă publicului de anul trecut.

Cine este responsabil pentru construirea Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești?

Secțiunea 1, cuprinsă între Sibiu și Boița, este deja operațională grație eforturilor companiei Porr, care lucrează și la secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, unde se construiește primul tunel autentic de autostradă din România. Secțiunea 2, aceasta fiind între Boița și Cornetu, este dezvoltata de consorțiul turco-român Mapa – Cengiz. Italienii de la WeBuild se ocupă de restul lucrărilor, având în sarcină secțiunile Cornetu – Tigveni și Pitești – Curtea de Argeș.

Pe scurt, infrastructura rutieră din România continuă să se îmbunătățească semnificativ datorită acestor proiecte ambițioase, iar deschiderea completă a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești va reprezenta un progres semnificativ pentru conectivitatea și mobilitatea în regiune. Având în vedere apropiata finalizare a lucrărilor, românii așteaptă cu nerăbdare ziua în care vor putea călători mai rapid și mai în siguranță între aceste orașe importante.


Cristian Toma

Cristian Toma are 34 de ani și este jurnalistul principal din spatele azi în Brașov. Născut în cartierul Șchei și îndrăgostit de orașul de la poalele Tâmpei, Cristian aduce zilnic în fața cititorilor poveștile reale ale orașului: de la știri de ultimă oră și inițiative locale, până la reportaje de teren cu suflet și context. Cu o voce calmă, privire atentă și o sete autentică de adevăr, Cristian e genul de reporter care preferă să asculte întâi, apoi să scrie. Îl găsești mereu cu microfonul în mână și o agendă plină, în inima comunității.

Știri Generale

Știri Generale
Căldură Intensă în Transilvania și Zonele Montane Spre Sfârșitul Lunii Iunie
Castelul Miko din Olteni, la 45 km de Brașov, Găzduiește Noul Muzeu al Calului Secuiesc în 2024
Claudiu Gherguț, Victoriuos în Chefi la cuțite S15, Explorează Bucătăria de Elită la Retroscena în Italia
CNAS a reuşit să-i lase neasiguraţi la sănătate până în 2026 pe mulţi dintre cei care au doar venituri extrasalariale, prin Ordinul prin care a încercat să le rezolve problema
Compania de optică Lensa a atras doi noi investitori în acționariatul său, OH Holding Limited și ATM Ventures
Continuăm sau Oprim Închirierea? Inițiativă Publică pentru Susținerea Mobilității Urbane Moderne
Dacia, program ambițios de lansări în următorii ani: Sandero facelift, Spring 2, C-Neo
Descoperind Viața Urbană la Brașov în Cartierul Modern (P)
Europa a luat locul SUA ca principal furnizor de ajutor militar, financiar și umanitar pentru Ucraina
Ghidul Complet al Avantajelor și Dezavantajelor
Ion Iliescu Diagnosticat cu Cancer Pulmonar și Supus unei Intervenții Chirurgicale